gilladjur

Alla inlägg under september 2011

Av A-L - 30 september 2011 17:14

Hej! idag var jag och mina kompisar på klubben! idag var det film på en stor bioskärm. Mellis vart mjukglass med kola sås och gredde och kex. det vart jäte gott. filmen vart twilight 3. den var jäte bra! från A-L

Av A-L - 27 september 2011 18:20

Hej! idag var jag okså på fritids klubben igen! jag var där okså igen med samma kompisar. idag hadde 6orna dans upp visning på klubbben! dom som danasa gick på dans skolan uddans som jag gör. den dans skolan ligger i gävle .  Idag är det idol tror jag på TV 4 kl:8 på kvellen. jag är inte hel säker men jag tror det. ´jag har en lille bror som går på samma skola som jag går på han går i 1an. och sen efter skolan hämtade min och min  lille brossas farmor  oss. vi åkte bil till lekparken i  bulongskogen. sen åkte vi till mcdonalds. det har varit en bra dag idag.  . Från     A-L 

Av A-L - 26 september 2011 19:26

  Gud vilka sötisar  

 

 
Av A-L - 26 september 2011 19:23

Erik saade är ssssssssssååååååååååå bra! Och söt  

 
Av A-L - 26 september 2011 17:17

Hej! på min skola finns det något som heter fritids klubben! Det är jäte roligt att gå där. man får gå dit efter skolan om man vill . där serveras mellis och såntdära liknande. och på fredagarna så får man lyxigare saker tillexempel som päronsplitt eller ja, lite sån liknande . Det är bara mellanstadiet som får gå där. jag går i 4: B. Idag var jag där med mina kompisar i min klass det var roligt. vi ritade och spleade dator. jag var inne på youtube och sökte på söta katter då kom det fram en jäte söt katt video. jag ska nog legga in den videon på min blogg  . Man får vara inne på viken sida som helst på datorn på klubben.  Sen åkte jag hem.Från A-L

Av A-L - 26 september 2011 17:10

Porogramet svampbobo fyrkant som går på nickelodion är jäte roligt !  hihihhihihhiihihihhiihihihihhi!   

 
Av A-L - 24 september 2011 17:30

Hej! idag   har jag varit i min och mina slektingars stuga! Den stugan ligger i falun brevid en sjö som heter Runn. Det är en jäte mysig stuga. Den stugan är perfekt för man kan bada där har lagom mycket utrymme bade utanför dtugan och inne i stugan  Vi har en egen motor båt vi har blåbär svamp  . Ja, det är en riktig dröm stuga   . Ska ni se på fångarna på fortet i kvell kl:8 på TV 4? Det ska jag    från A-L    

Av A-L - 23 september 2011 15:59

Hej! jag har glömt att beretta när jag fylde år! Jag fylde år den 9 september!  Jag fick en mobil och ja, orkar inte skriva allt  . Men igalle fall det har varit en bra födelsedag  ! Ja, det var en till sak jag ska beretta att nu har jag börjat med veckans sötis och det kan vara en bild eller en video  . Från A-L  

Presentation

Hej! Jag är en tjej som tänker blogga om djur och musik och lite annat skoj!

Fråga mig

5 besvarade frågor

Omröstning

Hur många år är du som läser min blogg?
 5
 6
 7
 8
 9
 10
 11
 12
 13
 14
 15
 16
 17
 18
 19
 20
 Vuxen

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26 27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards