gilladjur

Alla inlägg under juni 2011

Av A-L - 23 juni 2011 10:46

GLAD MIDSOMMAR! JAG SKRIVER GLAD MIDSOMMAR IDAG FÖR IMORGON SKA JAG TILLSAMMANS MED MIN FAMILJ TILL MIN PAPPAS STUGA. så jag hälsar.......................................GLAD MIDSOMMAR!!!!!. Och feresten jag hallde på att glömma en sak. I sommar ska jag och min familj åka till Danmark och gå på  Legoland. Och vi ska vara där i en vecka. Så jag  kommer inte skriva då. Men jag lovar att när jag kommer hem kommer jag skriva mycket på min blogg! kramar A-L

Av A-L - 22 juni 2011 09:08

Hej! Nu ska jag berätta om mina husdjur. Först ska jag börja med att berätta lite om min hamster: Min hamster heter Glitter-Stjärnan. Han är en Guldhamster. Han är jäte snäll och är 2 år. Hamstrar blir inte mer än 3 år. Nu ska jag berätta om min katt: Min katt heter Moses. Han är 6 år. Han  är svart grå. Och han är jäte snäll. Nu ska jag beretta lite om min kanin: Min kanin heter Trix. Han är 9 veckor gammal. I ras är han en Teddydvärgvädur. Han är Madgagaskar färgad.Altså när vi fick honom och när vi skulle släppoa in honom i hans nya bur ¨å trodde vi att han skulle gå in i ett hörn och darra av rädsla. Men............Det gjorde han inte! Han vela träffa oss på en gång han var inte så blyg som vi trodde.8 Kramar A-L .

Av A-L - 19 juni 2011 20:36

Här är min lilla lurvtuss TRIX.     

   

Man skulle kunna tro att det är ett gossedjur, och det är han också på sätt och vis.

  

Han är 10 veckor nu, och hur sprallig som helst för det mesta.

Av A-L - 18 juni 2011 19:15

Hej! Snart ska jag lägga ut bilder på min blogg. fasst det kommer nog ta ett tag. För jag vet inte riktigt hur man gör. Men jag ska göra så fort jag kan så ni slipper venta. För jag har låvat det hära i flera veckor men jag har aldrig hunnit med det. Kramar A-L

Av A-L - 16 juni 2011 16:54

Tja! Efter jag har haft den dära omröstningen om vilken artist ni gillar så kommer jag att ha veckans busigaste eller veckans sötis. Det kommer jag att ha igen. För det andra försvann och att jag  inte riktit han med vilket det skulle vara. Så jag kommer ha det igen snart. Då får ni rösta igen  . Goda kramar från jag och min kanin.

Av A-L - 11 juni 2011 14:07

Hej! Ni undrar säkert färför jag inte har lagt ut nå bilder på bliggen. Det är för att...............Jag har hållt p åmin min kanin så mycket och för att det har varit så soligt väder här där jag bor så jag ´har varit ute nästan alla dagar.  Och för det har hänt så mycket saker hämma. Förlåt................. Jag ska fersöka få det gjort att legga ut bilder p åmin blogg så fort så möjligt! O, feresten ni som kan mitt namn eller efternamn får absolut inte lägga ut mitt riktiga namn på min blogg! Ni får verkligen inte göra det  ! A-L går bra att skriva.

Av A-L - 2 juni 2011 18:24

Hej! Om ni undrar värför den dära omröstningen om jag skulle ha veckans sötis eller veckans busigaste har kommit bort. är det för att jag visste inte att man bara kunde ha en omröstning på sin blogg så jag gjorde en till omröstning jag trodde att den andra skulle stanna kvar. Tuvärr  . Jag är så klummpig  . Men nu vet jag vad jag ska ha......... Jag ska ha........................................Veckans.
........BUSIGASTE!!! Men ibland har jag veckaans tuffing!! Ha det gott igelkott!  .

Presentation

Hej! Jag är en tjej som tänker blogga om djur och musik och lite annat skoj!

Fråga mig

5 besvarade frågor

Omröstning

Hur många år är du som läser min blogg?
 5
 6
 7
 8
 9
 10
 11
 12
 13
 14
 15
 16
 17
 18
 19
 20
 Vuxen

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards