gilladjur

Alla inlägg under maj 2011

Av A-L - 29 maj 2011 18:50

HHHHHHHHHHHHHeeeeeeeeeeeeejjjjjjjjjjjjjjjjj! på Torsdag kommer min underbbara lilla söta teddydvärgvädur kanin! Som heter Trix  . På Torsdag och frammåt så kommer jag att ladda upp bilder och vidio klipp som jag själv har tagit.  Men jag kanse inte håller på så mycket med bloggen dom  förssta dagarna jag har min kanin här. Men jag kommer ju och ladda upp bilder på den och andra djur så fort så möjligt . Min brossa hälsar att det är bra att ni kollar min blogg.Kramar      A-L och min brossa ludde.

Av A-L - 25 maj 2011 19:17

Hej!  Idag på min skola hade vi vår fest! Det var roligt. Okså fick man uppträda om man vela det. Jag och min kompis dansade till Lady gaga. Kramar Anna-Linnnea.

Av A-L - 23 maj 2011 18:53

Ni vet vell dedära om röstingen om jag ska ha veckans sötis eller veckans busigaste ja och allt detdära. Man kan rösta tills den  12 i 6. Kom i håg det. Jag kommer ha olika saker varannan vecka så kanse den första veckan så kanse jag har veckans sötis eller sen veckan efter kanse jag har veckans busigaste. Men det är ni som avgör det hela hur det ska bli . Hälsnigar A-L . Hadet gott igelkott .

Av A-L - 19 maj 2011 18:55

Hej! på Fredagen ska jag sova över hos en kompis  . Jag ska sova där med min kompis Fredag til söndag. Så jag kommer inte skriva nåt  i helgen  . För att jag vill inte sitta och kolla på data då för jag vill leka och ha roligt med min kompis  . Ses på måndagen eller på söndagen när jag har kommit hem. Kramar från A-L  .

Av A-L - 17 maj 2011 17:14

Hej! Nu sa jag beretta lite om hundar och ge tips!  Om man har en hund så ska man gå ut med den varje dag. Man ska gå ut med den på morgonen och på eftermiddagen och på kvellen man kan ta ut den fler gånger okså om man vill det  . Innan man ska köpa en hund på afärn eller från en uppfödare så ska man hinna köpa kåppel, borsstar, karda och hund mat och lte hungodis, ett hund ben  . Men det mysigaste är att gosa med sin hund. Om man ska gå över en bilväg med sin hund lär man alltid korta upp kopplet. Så att det är mycket lättare och ha mer kontroll på hunden. Det var veckans hund tips . Hejdå ha en trevlig tisdag ses  imorgon igen.  Ha det gott igelkott. Från A-L.  Och feresten jag glömmde en sak om ni har varit inne på min blogg så kan du gärna beretta för kompisar eller för slektingar  .

Av A-L - 16 maj 2011 19:23

Hej! idag har jag haft teater på en kultuskola  . Det var upp visning. Pjäsen hette ny i klassen. Mina roller var skolkambrat och fröken .  Uppspelninen gick jäte bra. kanse i hälgen så ska ni få rösta på min blogg om ni vill att det ska vara veckans sötis eller veckans tuffng eller veckans busigaste. Ja vi får se hur det blir. Syns i morgon igen. Tack och hej leverpatej!

Av A-L - 15 maj 2011 10:36

Hej! Igår

 så var det ju eurovisionsshlaferfestivalen . Och Erik saade kom trea. Det var inte så dåligt . Min pappa tyckte att moldavien dom som sjöng so lucky ägde. Dom hade långa strutar på huvudet . Jag själv tyckte finland med låten Da da dam var rätt så bra. irland med tvilingarna var jäte bra tyckte jag Men Erik  Saade var bäst. Hejdå ha en trevlig Lördag!

Av A-L - 13 maj 2011 16:33

Hej! Nu ska jag prata om Lady gaga . Om du gillar Lady gaga så har hon konsär i kväll klockan 22.40 på svt 1. Kom i håg det alla Lady gaga älskare  . Lady gaga heter inte Lady gaag för att Lady gaga är hennes artist namn. På riktit heter hon Stefani Joanne Angelina Germanotta. Hon är född i New York city i U.S.A  . Lady gaga       är väldigt berömd. Lady gaga är tuff för hon har så fina och roliga klänningar och hon vågar ha det hon tycker är fint och snyggt . DET VAR ALLT FÖR KÄNDISAR I DAG. HA DET GOTT IGELKOTT.

Presentation

Hej! Jag är en tjej som tänker blogga om djur och musik och lite annat skoj!

Fråga mig

5 besvarade frågor

Omröstning

Hur många år är du som läser min blogg?
 5
 6
 7
 8
 9
 10
 11
 12
 13
 14
 15
 16
 17
 18
 19
 20
 Vuxen

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12 13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Maj 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards